قرعه کشی بزرگ زمستانه نت رای انجام شد + ویدئو
قرعه کشی بزرگ کمپین زمستانه نت رای روز یکشنبه ۲۷ فروردین برای تعیین برندگان ۲۰ گوشی هوشمند و یک دستگاه خودروی برلیانس در محل نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه انجام شد.
کمپین زمستانه نت رای:
کمپین زمستانه نت رای یک کمپین یادگیری و رقابت بود که از ۱۸ دی ماه تا ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ برگزار شد. در این کمپین کاربران نت رای در دو بخش اصلی به شرح زیر با یکدیگر رقابت می کردند.
هفت سوالی:
بخش هفت سوالی یک رقابت هفتگی است. در این بخش هر کاربر با انتخاب یکی از موضوعات ورزشی، علمی، هوش، سلامت و … یک رقابت را شروع می کنند. هر رقابت از ۷ سوالی که کاربر باید در زمان معین (۳٫۵ دقیقه) پاسخ دهد شکل گرفته است. شرکت کننده به ازای هر پاسخ صحیح ۵ و هر پاسخ نمیدانم ۱ امتیاز کسب میکند. مجموع امتیازاتی که کاربر در هر رقابت کسب می کند ذخیره و با امتیازات دیگر رقابت های کاربر (که در بازه همین هفته انجام شده باشند) جمع می شود. سپس شرکت کننده می تواند به ازای هر ۲۰ امتیازی که کسب کرده است یک کد شانس برای حضور در قرعه کشی انتهای هفته کسب کند. کسب تنها یک کدشانس نیازمند پرداخت ۲۰ الماس است اما اگر کاربر امتیازات بیشتری را در یک نوبت تبدیل کند می تواند تا سقف ۵۰ درصد تخفیف بگیرد.
جوایز هفت سوالی:
در انتهای هر هفته بین کاربرانی که در طول هفته (از اولین ثانیه شنبه تا آخرین ثانیه جمعه) کدشانس کسب کرده باشند قرعه کشی می شود. هر کدشانس توسط یک عدد ۵ یا ۶ رقمی مشخص شده و نماینده یک شانس برای بردن جوایز هفته است. بنابراین طبیعی است که هرچه تعداد کدشانس کاربر در یک هفته بیشتر باشد احتمال اینکه برنده شود بیشتر است. در شروع کمپین جایزه هر هفته به شکل ۳۰ میلیون ریال برای ۵ برنده و به ترتیب به ارزش ۱۰، ۸، ۵، ۴ و ۳ میلیون ریال تعیین شده بود. (جوایز به شکل الماس به حساب کاربر واریز می شود و کاربر می تواند با این الماس از سبد جوایز کالای مدنظر خود را انتخاب کند.) بعد از هفته چهارم تصمیم گرفته شد علاوه بر این ۵ نفر به ۱۰۰ کاربر هم هر کدام ۱۰۰ الماس (معادل ۲۵هزار ریال) جایزه داده شود تا مجموع جوایز هر هفته به ۳۲٫۵ میلیون ریال برسد.
ارزش کل جوایز بخش هفت سوالی در طول زمستانه به ۳۱۵ میلون ریال رسید. در این مدت ، بدون در نظر گرفتن جایزه های ۱۰۰ الماسی ۵۰ جایزه بزرگ توسط ۴۱ کاربر مجزا کسب شد. مجموعا ۶ کاربر بیش از یک هفته جزء برندگان بودند و سه تن کاربران با سه بار برنده شدن مشترکا بیشتر تعداد جوایز هفتگی را گرفتند.
تاثیر در کمپین زمستانه:
جشنواره ها:
در جشنواره ها یک موضوع خاص با هدف یادگیری معرفی می شود و کاربران در مورد آن موضوع به طراحی و پاسخ به سوالات میپردازند. هر جشنواره (ورژن سابق جشنواره ها که در زمستانه فعال بود) سه گروه برنده دارد، یک گروه بین طراحان سوال، یک گروه پاسخ دهندگان و یک گروه مبتنی بر قرعه کشی. گروه اول و دوم بر اساس امتیاز رده بندی شده و به ترتیب رتبه جایزه میگیرند. بین باقی افراد که در گروه یک یا دو جایزه نگرفته باشند قرعه کشی شده و به تعدادی از آنها جوایزی اهدا می شود.
جوایز جشنواره ها:
در مدت کمپین زمستانه ۹ جشنواره برگزار شد که مجموعا ۴۵۰ میلون ریال جایزه داشتند. این ۴۵۰ میلیون ریال در غالب ۲۷۶ جایزه به ۲۲۹ کاربر مجزا اهدا شد. در مجموع ۳۰ کاربر موفق شدند در بیش از یک جشنواره جایزه بگیرند.
تاثیر در کمپین زمستانه:
با مشاهده ویدئوی زیر با کمپین زمستانه بیشتر آشنا شوید.
قرعه کشی نهایی کمپین:

برای مشاهده نحوه دقیق قرعه کشی ۲۰ گوشی هوشمند ویدئوی زیر را ببینید:

برای مشاهده نحوه دقیق قرعه کشی برلیانس ویدئوی زیر را مشاهده کنید:
سلام
سلام خیلی عالی
بسیار خوب
سلام . این چه قرعه کشیه که انجام میدید . تمام شماره های شهرهای دیگس . باید برای شهر تهران جداگانه جایزه بزارید وجداگانه هم قرعه کشی کنید . والا شک نکنید ریزش زیادی خواهید داشت . البته همراه اول هم همینکارو انجام میده که نتیجش این میشه که میخوام ترابرد کنم . والا تهران خودش ۱۵ میلیون نفره .
این یک اتفاق بوده که در قرعه کشی هیچ ۹۱۲ای برنده نشده، در ضمن تعداد افرادی که با شماره ۹۱۲ شرکت کرده بودند هم بسیار کمتر از بقیه شماره ها بوده و طبیعتا احتمالش کم بوده
چرا کاربر۸۱۹۴***۰۹۱۴با یک فرم دوبار اسمش اومده
از ۵ رقم کد برنده ۴ رقمش قرعه کشی شد، بدین ترتیب تمام ۱۰ کدی که شامل این چهار رقم بودن شانس برنده شدن برلیانس رو دارن! این لیستی که میبینید صاحبان این کدهاست، این شماره تلفن صاحب دوتا از این ۱۰ تا کد بوده
شماره هایی که با۰۹۰۳شروع میشن تعداد کاربران خیلی کمه خوب اینجوری احتمال برد ما خیلی کم میشه یه راه حل انتخاب کنید