قرعه کشی بزرگ زمستانه نت رای انجام شد + ویدئو

قرعه کشی بزرگ کمپین زمستانه نت رای روز یکشنبه ۲۷ فروردین برای تعیین برندگان ۲۰ گوشی هوشمند و یک دستگاه خودروی برلیانس در محل نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه انجام شد.

قرعه کشی نت رای

کمپین زمستانه نت رای:

کمپین زمستانه نت رای یک کمپین یادگیری و رقابت بود که از ۱۸ دی ماه تا ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ برگزار شد. در این کمپین کاربران نت رای در دو بخش اصلی به شرح زیر با یکدیگر رقابت می کردند.

هفت سوالی:

بخش هفت سوالی یک رقابت هفتگی است. در این بخش هر کاربر با انتخاب یکی از موضوعات ورزشی، علمی، هوش، سلامت و … یک رقابت را شروع می کنند. هر رقابت از ۷ سوالی که کاربر باید در زمان معین (۳٫۵ دقیقه) پاسخ دهد شکل گرفته است. شرکت کننده به ازای هر پاسخ صحیح ۵ و هر پاسخ نمیدانم ۱ امتیاز کسب میکند. مجموع امتیازاتی که کاربر در هر رقابت کسب می کند ذخیره  و با امتیازات دیگر رقابت های کاربر (که در بازه همین هفته انجام شده باشند) جمع می شود. سپس شرکت کننده می تواند به ازای هر ۲۰ امتیازی که کسب کرده است یک کد شانس برای حضور در قرعه کشی انتهای هفته کسب کند. کسب تنها یک کدشانس نیازمند پرداخت ۲۰ الماس است اما اگر کاربر امتیازات بیشتری را در یک نوبت تبدیل کند می تواند تا سقف ۵۰ درصد تخفیف بگیرد.

موضوعات مختلف هفت سوالی

جوایز هفت سوالی:

در انتهای هر هفته بین کاربرانی که در طول هفته (از اولین ثانیه شنبه تا آخرین ثانیه جمعه) کدشانس کسب کرده باشند قرعه کشی می شود. هر کدشانس توسط یک عدد ۵ یا ۶ رقمی مشخص شده و نماینده یک شانس برای بردن جوایز هفته است. بنابراین طبیعی است که هرچه تعداد کدشانس کاربر در یک هفته بیشتر باشد احتمال اینکه برنده شود بیشتر است. در شروع کمپین جایزه هر هفته به شکل ۳۰ میلیون ریال برای ۵ برنده و به ترتیب به ارزش ۱۰، ۸، ۵، ۴ و ۳ میلیون ریال تعیین شده بود. (جوایز به شکل الماس به حساب کاربر واریز می شود و کاربر می تواند با این الماس از سبد جوایز کالای مدنظر خود را انتخاب کند.) بعد از هفته چهارم تصمیم گرفته شد علاوه بر این ۵ نفر به ۱۰۰ کاربر هم هر کدام ۱۰۰ الماس (معادل ۲۵هزار ریال) جایزه داده شود تا مجموع جوایز هر هفته به ۳۲٫۵ میلیون ریال برسد.

جوایز هفت سوالی

ارزش کل جوایز بخش هفت سوالی در طول زمستانه به ۳۱۵ میلون ریال رسید. در این مدت ، بدون در نظر گرفتن جایزه های ۱۰۰ الماسی ۵۰ جایزه بزرگ توسط ۴۱ کاربر مجزا کسب شد. مجموعا ۶ کاربر بیش از یک هفته جزء برندگان بودند و سه تن کاربران با سه بار برنده شدن مشترکا بیشتر تعداد جوایز هفتگی را گرفتند.

تاثیر در کمپین زمستانه:

جشنواره ها:

در جشنواره ها یک موضوع خاص با هدف یادگیری معرفی می شود و کاربران در مورد آن موضوع به طراحی و پاسخ به سوالات میپردازند. هر جشنواره (ورژن سابق جشنواره ها که در زمستانه فعال بود) سه گروه برنده دارد، یک گروه بین طراحان سوال، یک گروه پاسخ دهندگان و یک گروه مبتنی بر قرعه کشی. گروه اول و دوم بر اساس امتیاز رده بندی شده و به ترتیب رتبه جایزه میگیرند. بین باقی افراد که در گروه یک یا دو جایزه نگرفته باشند قرعه کشی شده و به تعدادی از آنها جوایزی اهدا می شود.

جوایز جشنواره ها:

در مدت کمپین زمستانه ۹ جشنواره برگزار شد که مجموعا ۴۵۰ میلون ریال جایزه داشتند. این ۴۵۰ میلیون ریال در غالب ۲۷۶ جایزه به ۲۲۹ کاربر مجزا اهدا شد. در مجموع ۳۰ کاربر موفق شدند در بیش از یک جشنواره جایزه بگیرند.

تاثیر در کمپین زمستانه:

با مشاهده ویدئوی زیر با کمپین زمستانه بیشتر آشنا شوید.

قرعه کشی نهایی کمپین:

در انتهای کمپین بین کسانی که کدطلایی کسب کرده بودند قرعه کشی انجام شد تا برندگان ۲۰ گوشی هوشمند و یک دستگاه خودروی برلیانس مشخص گردد. هر کدطلایی یک عدد ۳،۴ یا ۵ رقمی و هر کدام نماینده یک شانس در قرعه کشی نهایی بود. طبیعتا هر چه تعداد کدطلایی یک کاربر بیشتر، احتمال برنده شدنش هم بیشتر است.
قرعه کشی روز یکشنبه ۲۷ فروردین در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، سالن ۳۱A ، غرفه گروه مالی و سرمایه گذاری شریف و با حضور تعدادی از کاربران برگزار شد. این قرعه کشی به شکل زنده از طریق کانال تلگرام نت رای پخش شد. ابتدا با مشارکت حضار ۵ عدد از از گوی های قرعه کشی خارج شد و برندگان ۲۰ گوشی هوشمند مشخص شدند.
برندگان گوشی
لیست ۲۰ کدطلایی و شماره تلفن ۲۰ برنده گوشی هوشمند

برای مشاهده نحوه دقیق قرعه کشی ۲۰ گوشی هوشمند ویدئوی زیر را ببینید:

اما برای تعیین برنده خودروی برلیانس برنامه ویژه ای ترتیب دادیم. بدین شکل که با مشارکت حضار ۴ رقم از ۵ رقم کدطلایی برنده را از گوی های قرعه کشی خارج کردیم و یک رقم را نامشخص گذاشتیم. بدین ترتیب فقط ۱۰ کدطلایی باقی ماند که یکی از این ۱۰ کد برنده خودروی برلیانس خواهد شد. از سمت چپ اولین، سومین، چهارمین و پنجمین رقم خارج شده و رقم دوم همچنان یکی از اعداد ۰ تا ۹ می تواند باشد. لیست کدهای طلایی که هنوز شانس برنده شدن برلیانس را دارند به همراه شماره موبایل دارنده کد به شرح زیر است.
برندگان برلیانس
لیست ۱۰ کدطلایی که هنوز شانس برنده شدن برلیانس دارند و شماره تلفن دارندگان هر کد.

برای مشاهده نحوه دقیق قرعه کشی برلیانس ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

به زودی قرعه کشی نهایی با حضور ۱۰ نفر انجام  و برنده ی خوش شانس برلیانس مشخص خواهد شد.
گفتنی است با پایان کمپین زمستانه نت رای، کمپین بهاره از تاریخ ۲۵ اسفند شروع شد و تا ۲۷  خرداد ادامه خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با کمپین بهاره اینجا را کلیک کنید.

8 دیدگاه در “قرعه کشی بزرگ زمستانه نت رای انجام شد + ویدئو

  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ در۱۱:۴۰ ق.ظ
    پیوندیکتا

    سلام . این چه قرعه کشیه که انجام میدید . تمام شماره های شهرهای دیگس . باید برای شهر تهران جداگانه جایزه بزارید وجداگانه هم قرعه کشی کنید . والا شک نکنید ریزش زیادی خواهید داشت . البته همراه اول هم همینکارو انجام میده که نتیجش این میشه که میخوام ترابرد کنم . والا تهران خودش ۱۵ میلیون نفره .

    پاسخ
    • ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ در۱:۱۸ ب.ظ
      پیوندیکتا

      این یک اتفاق بوده که در قرعه کشی هیچ ۹۱۲ای برنده نشده، در ضمن تعداد افرادی که با شماره ۹۱۲ شرکت کرده بودند هم بسیار کمتر از بقیه شماره ها بوده و طبیعتا احتمالش کم بوده

      پاسخ
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ در۲:۱۰ ق.ظ
    پیوندیکتا

    چرا کاربر۸۱۹۴***۰۹۱۴با یک فرم دوبار اسمش اومده

    پاسخ
    • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ در۶:۳۲ ب.ظ
      پیوندیکتا

      از ۵ رقم کد برنده ۴ رقمش قرعه کشی شد، بدین ترتیب تمام ۱۰ کدی که شامل این چهار رقم بودن شانس برنده شدن برلیانس رو دارن! این لیستی که میبینید صاحبان این کدهاست، این شماره تلفن صاحب دوتا از این ۱۰ تا کد بوده

      پاسخ
  • ۸ شهریور ۱۳۹۶ در۱:۳۳ ب.ظ
    پیوندیکتا

    شماره هایی که با۰۹۰۳شروع میشن تعداد کاربران خیلی کمه خوب اینجوری احتمال برد ما خیلی کم میشه یه راه حل انتخاب کنید

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *